Aftersun en kerstmis

25 december 2017 - Bloubergstrand, Zuid-Afrika

Ik hoop dat iedereen een hele fijne kerst heeft gehad!

Dit was voor mij de eerste kerst zonder familie en de eerste kerst dat ik me neus verbrand had in de zon... de gehele kerst dag heb ik op het strand gespendeerd. Samen met Coastline heb ik een evenementje georganiseerd Santa goes Beachy, we hadden yoga lessen, powerkite, beach volleybal en long boarden als clinics gedurende de ochtend en de middag. Dit was wel heel gezellig en het zag er heel goed uit met kerstversiering en vlaggen op het strand. Daarna was er een downwinder allemaal kiters gingen met kerstman pakken het water op dat was een super mooi gezicht daarbij heb ik ook geholpen en veel foto’s gemaakt met me camera.

In de avond was er bij de Surfshack een kerst diner verzorgd, een beetje gelijk als hoe ik het normaal gesproken met familie vier, alleen nu dan met andere mensen. Samen met Rosa had ik nog geholpen door verschillende salades te maken er was een onwijs lekker geworden er zat spinazie in, feta, aardbeien en als kerst op de taart gekaramelliseerde nootjes voor er over heen, en een sla dressing. Zo samen koken gaf wel een kerstsfeer, maar voor de rest vergeet ik het eigenlijk een beetje dat we inde maand December zitten het voelt niet zo kerstig om de 25e december aftersun te moeten gebruiken.

1. Mamsa Nadine:
    30 december 2017
    Hmmm, die nootjes zou ik zeker willen proberen van je als je terug bent.
    Je neus alweer geheeld ?

Veel plezier met oud & nieuw !
    Een gezond en inspirerend 2018 toegewenst !
  2. Mamsa Nadine:
    30 december 2017
    Zie mijn reactie niet meer nogmaals :

Zou graag die nootjes keertje proeven als je terug bent , lekker lijkt me dat .

Een gezond en inspirerend 2018 toegewenst .

Liefs
  3. Mamsa Nadine:
    Haha , dus wel reactie weer zichtbaar 😉😆

Nou ja , 🦁🐒🐋🌴🍍🥑🍉🏄🏾‍♀️🏄🏼‍♀️🏄🏾‍♂️🏄🏿‍♂️♥️⛵🌕☀️🌈🎶🎵🎶🥁🕯〰️〰️
  4. Jacky:
    30 december 2017
    Hey, dat ziet er geweldig uit. Je bent gemist. Met kerst.
    Fijn dat je het naar je zin hebt daar. Tot gauw!
  5. Oma van Loon:
    30 december 2017
    Hoi Surya, fijn om iets over je verblijf in de warmte van Zuid Afrika met Kerstmis te lezen.Dat kerst vieren op het zuidelijk halfrond is heel vreemd, ik herinner me nog een kerstfeest bij Oom Job en Tante Lenie in Australië.Het was warm, zomers, geen sneeuw enz.
    Overigens sneeuwde het hier ook niet ... Liefs oma
  6. Karen Vasbinder:
    6 januari 2018
    Hi Surya, wij waren vrijdag na Kerst bijna ingesneeuwd in Albertville / Frankrijk!! Maar nu alweer een weekje thuis in Friesland . Liefs en groetjes en vooral een goed 2018🌟